Szeretettel köszöntelek a Bankhitellel élők közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bankhitellel élők vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bankhitellel élők közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bankhitellel élők vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bankhitellel élők közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bankhitellel élők vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bankhitellel élők közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bankhitellel élők vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | B Klári | 0 hozzászólás
a./ Ügyfelmérés, konzultáció
Banki, végrehajtási, és bármely az üggyel kapcsolatos dokumentáció áttekintése, minősítése, válságkezelési terv elkészítése.
Ehhez az alábbi felmérőlap kitöltése szükséges.
b./ Tárgyalás
Egyeztetés
a pénzintézetekkel, APEH-hel, végrehajtóval, stb.: a tartozásoknak
megfelelően szerződés átdolgozása, tőketörlesztési rmoratórium, futamidő
hosszabbítás, könnyítések, kedvezmények, halasztás, felfüggesztés stb.
kérése.
Adott esetben a tartozások kiváltása, összevonása, új hitelszerződés kötése, egyéb pénzügyi megoldások felszínre hozása.
Adatlapjainkkal gyorsan és hatékonyan tudjuk felmérni az Ön helyzetét.
c./ Eredménytelenség esetén peres eljárás indítása, végrehajtási kifogás, megfelelő jogi-ügyvédi segítségnyújtás elindítása.
Behajtási, árverezési ill. kilakoltatási szakaszban az aktuális jogi lépések megtétele a helyzetnek megfelelően.
d./
Céljaink: egyeztetés a követelés kezelővel, kedvező alku-pozíció
kidolgozása, könnyítések elérése, időnyerés a megváltozott helyzethez
történő optimális alkalmazkodás érdekében, végső esetben az új
életvitel kialakításához szükséges tanácsok.
Amennyiben meg szeretne bízni minket ügye intézésével, úgy kérem a következő meghatalmazást is küldje el számunkra.
Esetleírás szempontjai
Mikor mi történt?
Miért ezt a lehetőséget választották?
Milyen jövedelmi viszonyokkal rendelkezett a hitel felvételekor az adós, adóstárs, kezes? (Nem szükséges teljes pontossággal.)
A hitel felvételekor kapott-e kalkulációt a hiteltörlesztésre? (Kamat, késedelmi kamat, egyéb feltételek stb.)
Ön szerint megfelelt-e pénzügyileg a hitel követelményeinek?
Jövedelem vizsgálattal vagy ingatlan érték alapján bírálták el a hitelkérelmét?
Érzése szerint megkapott-e minden tájékoztatást a pénzintézettől, amely megalapozta a felelős döntését?
A szerződés kötés időpontjában mennyi volt az ingatlan a piaci értéke?
Ehhez képest mennyire értékelte a pénzintézet?
A kalkuláció alapján mekkora önrészt számított a a pénzintézet?
Nagyságrendileg az ingatlan értékének hány százalékáig kapott hitelt?
A törlesztés folyamán a saját hibáikat sorolják fel, kb. hány alkalommal és milyen periódusokban nem fizettek a bank részére?
Mennyi volt a leghosszabb időtartam, amikor nem fizettek?
Milyen levelezést folytattak a pénzintézettel?
Voltak-e rögzített telefon beszélgetések?
(Nézzék át a fiókokat, ezzel kapcsolatban találnak-e még dokumentumokat?)
Hány havi elmaradás után mondta fel a bank a hitelszerződést?
A fizetési nehézség jelzése után mennyi idővel mondta fel bank a hitelszerződését?
A szerződés felmondásakor milyen elszámolást kaptak?
A bank Önök szerint milyen hibákat, szabálytalanságokat követett el?
Volt-e olyan beadványuk, kérésük, panaszuk, amelyre nem vagy csak nagyon későn kaptak választ? Milyen volt a bank behajtói magatartása miután fizetési késedelembe kerültek?
Panaszlevél a végrehajtói intézkedés ellen
Panaszlevél a bank intézkedése ellen
A Banki és Végrehajtási Károsultak Fogyasztóvédelmi Egyesület alapszabálya
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!