Bankhitel: CHF hitelek szerződései és a havi elszámolásai FIKTÍVEK!!!!

Szeretettel köszöntelek a Bankhitellel élők közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2401 fő
  • Képek - 140 db
  • Videók - 118 db
  • Blogbejegyzések - 284 db
  • Fórumtémák - 82 db
  • Linkek - 65 db

Üdvözlettel,

Bankhitellel élők vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Bankhitellel élők közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2401 fő
  • Képek - 140 db
  • Videók - 118 db
  • Blogbejegyzések - 284 db
  • Fórumtémák - 82 db
  • Linkek - 65 db

Üdvözlettel,

Bankhitellel élők vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Bankhitellel élők közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2401 fő
  • Képek - 140 db
  • Videók - 118 db
  • Blogbejegyzések - 284 db
  • Fórumtémák - 82 db
  • Linkek - 65 db

Üdvözlettel,

Bankhitellel élők vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Bankhitellel élők közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2401 fő
  • Képek - 140 db
  • Videók - 118 db
  • Blogbejegyzések - 284 db
  • Fórumtémák - 82 db
  • Linkek - 65 db

Üdvözlettel,

Bankhitellel élők vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A legelemibb számviteli és bevételi bizonylati fegyelemnek és előírásnak nem felelnek meg azok a hitelek amelyeket a bankok kötöttek. Felhívom az APEH figyelmét, hogy következetesen eljárva az eddigi gyakorlataikhoz híven, szíveskedjenek a bankokat ellenőrizni!!! Semmilyen pénzügyi és számviteli követelménynek nem felelnek meg a szerződések! Tehát mondják ki, hogy az adott CHF hitelek szerződései és a havi elszámolásai FIKTÍVEK!!!! A szerződéskötésekor a bankfiókban nem volt megfelelő CHF készpénz amit átválthatott volna az adott ügyfélnek Forintra!!! Tehát ha nincs az adott deviza a bankfiókban az adott időegységben és az ügyfél azt nem válthatta át, akkor: mire kért átváltási és kezelési költséget a bank? Hol az ügyfél aláírása bevételi kiadási bizonylata az adott deviza átvételéről, átváltásáról? Havonta az ügyfél milyen CHF készpézt váltott be? ill. a bank? hol vannak a bizonylatai??? Az APEH minden olyan esetben amikor az adott termék,áru,szolgáltatás, ill. ellenérték nem volt bizonyítható, abban az esetben az adott gazdasági tevékenységet fiktívnek állította be és ezekre kiadott számlákat nem fogadta be!!!! Az adott tevékenység , ill. szerződés pedig ebben az esetben érvénytelen!!!!!
A BANK max. az átadott Forint összeget kérheti kamataival az idáig befizetett Forint összeg levonása után!!!
Kérem azokat az ügyvédeket,akik ügyeleteiket védve és képviselve felismerik az általam leírt konszepciót gondolják át és lépjenek!!!

Címkék: hitel

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

poe poe üzente 13 éve

Szeretett férjem az elmúlt időszak eseményeinek (hiteltörlesztés megemelkedése) áldozatává vált, idegi-lelki összeomlása öngyilkosságba torkollott. 3 kisgyermekkel maradtam árván, egy (azóta irdatlanul megemelkedett) otp-s hitellel.
Amíg lehajtott fejjel szó szt a napi betevőnkért, ruhákért, játékokért kujtorgok szüntelen, addig a helyi önkormányzat MINDEN TÁMOGATÁSBAN VISSZAUTASÍT (lakásfenntartási, szemétdíj, óvodai támogatás, rendszeres és rendkívüli egyaránt, de elutasítottak a közgyógy kapcsán is), mint gyermekét egyedül nevelő, özvegy 3 gyermekes anyukát. Az OTP-hoz fűződő kapcsolatom az esemény óta az alábbiakban merül ki:
BANK „előélet”
• Február: telefonon értesítettem azt a hölgyet, aki rábeszélt minket anno a svájci hitelre, kérdésem: mit kell tennem a bejelentésen kívül? Ilyen esetben mi a bank állásfoglalása?
Válasza: átmenetileg fel lehet függeszteni, menjek be, és kérvényezzem.
• Március 21-én sikerült a számlavezető fiókba eljutnom személyesen: ettől elzárkóztak. Az általuk kért dokumentumokat bevittem, átadtam. Egy ügyintéző elkérte az összes dokumentációt (halotti, stb), és azzal küldött el, hogy várjak egy két hónapot, aztán menjek vissza, mert valamit biztosan ki tudnak majd dolgozni nekem. (nem értettem, de gondolhatják, ebben az állapotomban nem tudtam még gondolkozni sem…) „egyelőre minden papírnak a központban kell kerülnie…„ –mondták. Majd aláírattak egy elektronikus számlacsomag szerződést „mondván, hogy átírnak mindent a nevemre”. (végigsírtam az egész „ügyintézést”, segítség és válaszok nélkül kellett távoznom.) Leadásra került az összes férjem nevén lévő kártya is, ide kötődően aláírattak velem egy dátum nélküli hitelkártya szerződést.
• írtam nekik levelet még márciusban (e-mailen), amit sikerült postára is adnom 2011 április 06án. Erre ez idáig választ nem kaptam, ellenben az eseménykor még a havi 140 ezer forintos törlesztést felemelték 200e Ft-ra.
• áprilisban voltam két másik (lakóhelyünkhöz közel eső) fiókban, megkérdezni, hogy miért van ez az emelés? Felhívták a számlavezető fiókot, meg is válaszolták: „most csapták hozzá a tőkét”… Mivel elég nehezen tudok itthonról elszakadni, szerettem volna átkérni a számla vezetését, de konkrétan elutasítottak, hogy volt már erre példa, nem éppen szerencsés, így ha nem haragszom, nem vállalkoznának erre, ezzel egy időben szóltak, hogy „tud-e arról, hogy még 19milliót kell visszafizetnie?”
• Ezt követően áprilisban (a férjemnek címezve) kaptam két ugyanazon személyek által egy napon aláírt két levelet két különböző árfolyamról, amit nem értettem, nem értek: felhívtam ezt az OTP-s hölgyet, hogy melyik a mérvadó, és mi ez? Válasza: fogalma sincs, szerinte a második az igaz... (nem tudtuk megállapítani, hogy melyik a második) bementem a hozzám legközelebb álló fiókba, de csak az üllői útiba küldtek (ez a hitelhez kötődő). Továbbá felhívták szeretett néhai férjem szíves figyelmét, hogy lejárt a kölcsön türelmi ideje, szíveskedjék gondoskodni a törlesztő részlet fedezetéről…
• Később kézhez vettem egy április 13án kelt levelet is (Fény u-i fiók), amelyben örömmel értesítenek, hogy a bankkártya elkészült… (szintén felhívtam őket, bementem a helyi fiókba, ahol utánanéztek, hogy 06-án bevételezték, így nem kell érte mennem.
• április 20-án a helyi bankfiókban voltam (Kistarcsán), ahol tájékoztattak, hogy a számlavezető fiók figyelmetlenül járt el, és kötöttek velem egy lakossági net számlacsomag szerződést.
• Ezt követő időszakokban kötelességüknek érezték, és érzik időnként felhívni a figyelmem a tartozásra telefonon, amire valahányszor ugyanaz a reakció ment részemről:”kérem, könyörögve kérem Önöket, jelezzék a feletteseiknek, hogy egy valamiféle megoldás érdekében segítsenek, hogy beszélhessek valaki kompetens, döntő személyiséggel az otp-től. Ezt nem áll módjukban biztosítani…, a beszélgetésről nekik nem kell a feletteseik felé visszacsatolást végezni, de van-e tudomásom arról, hogy…” És valahányszor felhívnak, adatokat kérnek, megdöbbennek, vagy meg sem döbbennek az esetünkön, de fájdalmas részletekbe menő beszélgetést eszközölnek… volt arra is példa, hogy megígérték a kapcsolatfelvételben a segítséget, és kollegájuk egy napon belül visszahív! (Ilyen minősítésben senki nem keresett meg.) Természetesen minden alkalommal felhívják a figyelmem, hogy a telefonbeszélgetést rögzítik. (egy alkalommal sem ír ki számot a hívások során) És az sem mellőzhető, hogy minden alkalommal a férjemet keresik, a férjem számán hívnak!
• Többször is telefonáltam a hölgynek (aki anno rábeszélt a hitelre bennünket-az otp munkatársa!), hogy segítsen: jöjjön el és nézze át a papírokat, hogy mit tudok tenni (jelzem egy fillér tartozásunk sem volt ez időben!), de két hónapi ígérgetés után közölte, hogy ő sem ért az egészhez, menjek be a fiókba. Mivel többszöri kutakodásom is kudarcba fulladt, és menni-mozogni elég nehezen tudok a három kicsivel, május-júniusban kértem, hogy legalább egy telefonszámot adjon a fiókhoz, hogy egy időpontot tudjak szerezni, válasza: „meddő kérés az egész, hisz nekik dolgozom, de én sem érem el őket, így inkább bemegyek. Ha nem, ott eszi meg őket a fene.”
• A halotti anyakönyvi kivonatot le kellett adnom több ízben is! Miért van, hogy lehet az, hogy az óta is a férjem nevére is jönnek a kül levelek, felszólítások, engem telefonon zaklatnak „kötelességből”, de kérésemre szelíden megjegyzik, hogy a feletteseik felé nem kell visszacsatolniuk a hívások eredményét? Továbbá a haláleset bejelentését követően „átírtak mindent a nevemre” – mondták ezt így kell tenniük, a férjem összes kártyáját megszüntették (díj ellenében!)
• ellenben aug. 01én voltam egy másik (Jókai u.) otp-ben, ahol felvilágosítottak, hogy a kártyákhoz kellett legyen biztosítás is. Illetve egyéb biztosításnak is lennie kell. (Erről a számlavezető fiók, amikor még márciusban „intézkedett-elküldött” nem tájékoztatott.) Itt kaptam igazolást a férjem márciusban leadott kártyáiról. Majd kitöltettek/aláíratták velem a köv. dokumentumokat: személyes adatokkal kapcsolatos nyilatkozat, bejelentés otp bank ügyfelének elhalálozásáról, igénybejelentő halál esetére, és ismételten be kellett vinnem a halotti anyakönyvi kivonatot.
• Jelenleg két számlám van az OTP-ban. Mivel az egyik számlánk (a férjemmel közös) ma bevétel nélkül él, szerettem volna, és szeretnék ebből a kettőből egyet kreálni. Eddig minden alkalommal falakba ütköztem ezzel a kérésemmel is. Utoljára aug. 17-én voltam személyesen a fiókvezetőnél (nem egyedül mentem), akitől egy órányi beszélgetést követően azt az ígéretet kaptam, hogy utánanéz (még aznap/másnap), mert „nem is tudja, annyira speciális eset vagyunk…”, hogy mit lehetne tenni, vagy egyáltalán mi lehet a válasza az otp-nak, és azonnal jelentkezik a válasszal. (Ez is már több, mint egy hónapja.) Aláírtam egy „cím és névváltozás – bejelentő lapot”,felhívta a figyelmem, hogy a házat nem a bank, a faktoring fogja eladni, továbbá a tőketartozás már több mint 20 millióra rúg, + a kamatok. „Nem szeretnék rosszhiszemű adós kategóriájában feltűnni, ezért is fordultam még időben Önökhöz, mi van a késedelmi kamatokkal, legalább az alól szeretnék mentességet kérni, vagy felfüggesztést a törlesztésben”, de a késedelmi kamatokra vonatkozóan annyi válasszal szolgált, hogy: „hát sajnos azt önnek meg kell fizetni”. Ezt követően írtam a fiókvezetőnek egy mailt, amiben csupán annyi volt a célom, hogy emlékezzen rám…de az ígért válasz sajnos ezúttal is elmaradt.
• A bank ezzel az „ügyfeleit semmibe vevő”, „hallgató” magatartásával belekényszerített a magánszemélyektől való kölcsönökbe/tartozásokba is, melyet mostmár fokozni nem tudok. A soroltakon kívül több ízben is jártam az otp-ban, ahol ezeket a kölcsönöket befizettem a hitelszámlánkra. Ezen esetekben is lett volna mód a válaszadásra a bank részéről, természetesen valahányszor bent voltam, próbáltam megoldást/választ keresni, nem rosszhiszemű adósként feltűnni. De ezek a „látogatások” is eredménytelenül zárultak. Múlt héten voltam a közjegyzőnél ismételten érdeklődtem a hagyaték időpontja felől, de erre nem sikerült választ kapnom. Ha elfogadják az új törvényjavaslatot, egyetlen életmentő megoldásként élnék én is a lehetőséggel, de helyzetemet nehezíti, hogy jelenleg nem dolgozom, gyesen vagyok, özvegyi nyugdíjjal rendelkezem, e tekintetben nem minősítenek hitelképesnek. Segítségem nincs. Így, nem is merek belegondolni, hogy ha az emlegetett forint hitel bennünket elkerül, akkor mi lesz velünk…?

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu